Benim kızımda 8 ay 8 günlük bizimde ufak huzursuzluklar başladı çıkacak gibi basısının 10. Ayda bazısının daha erken hatta bir ara çok fazla salyası akıyordu ki 3 aylıktı o zaman doktor kontrol etmişti dişi çıkabilir diye her bebek farklı gelişim gösteriyor aman sağlıkla büyüsünler de