Alminam internetten aldım ben babyfehn çok geçmiş bir alman markası ve çok kaliteli ürünleri. Ben aslanlı modelini aldım alırkende tereddüt ettim acaba aslanın kafasındaki tüyler çıkarmı diye gelince tüm gücümle çektiğim halde en ufak bir tüy çıkmadı☺️