Sumeyyetrnc Birbebekkkbircicek evet bizde hücre az cıkmıstı kemik iligine bakıldı bisey cıkmadı bi sene oldu
Sumeyyetrnc Birbebekkkbircicek yaptırınca doktora bunun ne oldugunu sormadınızmı bazen enfeksıyonda kanda bısey varmıs gibi gösterıyor
Sumeyyetrnc Birbebekkkbircicek beyaz kan hücreleri yok gibi cıkıyordu bi hafta baya yattık sonunda bisey cıkmadı ama kemik iliginde bakıldo cok zor bi durum rabbim kimseye yasatmasın ama korkma doktora sor herseyi
Sumeyyetrnc Birbebekkkbircicek bi senedir hep korku icinde yasadım cok sukur bisey cıkmado arada ben gidip kendim kan veriyorum cocugun baktırıyorum normal gözukuyor
Sumeyyetrnc Sumeyyetrnc tinimini_mom camsakura sehir hastanesi hemotoji doktoru ali ayçiçek var kesinlikle o bi tanı koyar istanbulsa bizde sonuc kötu. Cıkmadı insallah ona gidin prf doktor kendisi
tinimini_mom Sumeyyetrnc sersemletiyorlar derken nasıl anlayamadım? Çok mu can acıtan bir şey bi de kaç dk sürüyor
Sumeyyetrnc tinimini_mom evet biraz kalın bi igne cocuk rahat durmayacagı icin damardan az narkoz verıyolar
Sumeyyetrnc tinimini_mom tinimini_mom bı acı olmuyor normal kan alma gibi sadece cocuk ac kalıyor baya bi saatler o işlem yapılmadam önce
Sumeyyetrnc tinimini_mom eger cok tehlikeli olsa muhakak kemik iligine bakmal istiyor doktor heran gibi bi sakıncaso yok neden yaptırmadınız istediginde yoksa Allah korusun cok ugrastırır sizi sürekli kan almak