@Leylahanli Merhaba çok geçmiş olsun size de, bezmialem Betül hocaya gittik. Daha önce başka yerde yaptırdığımız birçok tahlile ilave birkaç tahlile daha bakıp sonrasında ilik örneğine baktı. İlik düzgün çalıştığı için şu an 3 ayda bir takipteyiz. Çapa Deniz hocaya da gittik 1 sefer o da çok açıklayıcı şekilde bilgilendirdi bizi