TiniminiKayra Çok şükür kuzum sanırım iyi geldi kendi çıkarıyor artık gazını , ama şimdi de huzursuz kaç gündür uykusu var uyumuyor dış mi diye düşünüyorum senin bebişin böyle bı durumu var mı şuan 🙄 Canım benim sen annesin ve herşeyin en iyisini sen bilirsin dediğim gibi bebişin kilosu gayet iyi hiç birşey olmazzz😚