Selam kizlar..
Bende bi konuda fikir almak istiyorum aslında icimi rahatlatmak desem daha dogru olur.Benim bebegim 3ay 28gunluk 7500 gr kilosu anne sütü mama aliyor sütum az oldugu icin dogumdan itibaren mama vermeye basladim doktor tavsiyesiyle baslarda kilo alimi falan cok düşüktü..ama suan kilosu önden gidiyo çevremdekiler obez olur ileride mamayi cok veriyosun diyolar ama cok vermiyorum 110cc veriyodum 90cc düşürdüm sütüm 30 cc anca cikiyo 3 4 saatte bir sagsam bile.. kendimi cok kotu hissediyorum..bebegi benim gbi olan varmi aklima cok takiliyo bebegim ancak doyuyo zaten mamayla..bu arada 3340 gr dogdu 3140 gr cikti hastaneden