durudefnsngr Baby_Mila ne kadar meraklısınız insanların kafasını karıştırmaya. Size kilo boy vs sormamış. Kıyaslamalar yapmayın artık.
Meryemce16 CankizimRavzam inşallah güzel çıkar bebeğinizin sonuçları. evet gerçekten çok önmli 1 yaş kontrolü. Demir için bişey dedi mi doktorunuz. Devam edip etmeme konusunuda? Bizimki gerek yok kullanıma dedi ama biçok doktor devam ettiiriyomuş.
Gok_53 CankizimRavzam maşallah sağlıkla büyüsün 🥰 bizde 5 aylık olucaz , o zamanları görürüz inşallah ☺️🙏
ZEHRA_ASEL Annekuzusu_42 banada aynısı diyorlar eltimin kızıyla arasında 1.5 ay var ikisini karşılaştırma yapıyorlar herkes kilo diyor ama bence takmayın eltimin kızım 1 yaşında 13 kilo inan çabuk yoruluyor nefes bazen alamıyor agırlaşmışmdiye halende kıızı zorla yediriyorlar prinç unları felan benimki saglıklı verdiğim halde halen 9.5 kilo inna takmıyorum ama etrafta diyince ağızların ortasında vurmak istiyorum herşeye yorumları var
Annekuzusu_42 ZEHRA_ASEL aynen öyle valla her cocuk bir olamaz bunu Bi türlü kabullenemiyorlar kiloyu cok iyi bişey sanıyolar bende kafama takmıyorum valla yorum yapan herkese Bi cevabım var
ZEHRA_ASEL EmineYilmaz benmi üzüyorum pardon 10 aylık tı 9 kilo olduda ne oldu zayıf bu çocuk vermiyormusun bişeyler diye diye kafamı yediler yani kadınla dertleştim sana ne oluyor bende bayanla aynı durumu halen yaşıyorum ortama giremiyorum zayıf diye diye kulağımı götürdüler eltimin kızıyla kıyaslama yapıyorlar nerden bilecen
EmineYilmaz ZEHRA_ASEL burda o kiloya şükreden var öğrenemedin mi her çeşit bebek var bebeği 1 yaşında 6200 bir anne vardı . Kadın burda 1 yaşında 8200 diyor sen 10 aylıkken bilmem kaç kilo zayıf ne yapmam lazım diyorsun
ZEHRA_ASEL Annekuzusu_42 düşünmeden konuşuyor kadın ya sanki kızımın kilosu güzel 9 kilo ama dışarda belli deyil bile kafayı yicem gibi oluyor bazen sinirden ellerimi ısırdığım oluyor tabiki haksız yorum yapılırsa bir cevabım oluyor buradada dışarda da şişko olunca ne oluyor aaa cok iyi bakılmışmı oluyor malesef kilo çok saglıklı bişey deil
EmineYilmaz Annekuzusu_42 Allah aşkına neyi kabbulenemeyim öyle şey mi olur bebek ya sonuçta bebek bunda hasetlenecek ne var çok iyi kilosu bana göre maşallah canım . Ama bu posta yazışacak birşey değil ben artık üzülmüyorum ama ya başkası görüp üzülür kendi bebeğine zayıf diyor demesin yani şükretsin
Pinars Benim kızımda 4 gün sonra 1 yaşına girecek 2 hafta önce kontrollerşmizi yaptık bizde çok şükür her şey yolundaydı. Biraz huzursuz sadece uyku düzenimiz epey şaştı. Kilosu 11.5 Boyu 76 Yürüdü yürüyecek heyecanla bekliyoruz:)
Pandannesi EmineYilmaz o kadar boş konuşuyorlar ki benim de ilk oglum 6 aylıkken 9.500 du kilosu obez olacak denirdi.2 yasinda 10 kiloydu ayni cocuk.Suan 4 yasinda 15 kilo.Ne obez oldu nede zayıflıktan bitmedi yani 🤦♀️
EmineYilmaz Pandannesi benim bebeğimde 7200 dü 5. Aylarda hep aynısını derlerdi 14 aylık 8300 ne değişti sadece boş insanlar ne diyim canım
Fun Pandannesi of evet ya kızım da inanılmaz hareketli boyu uzun ayına göre ama hafif biraz tombiş durmuyo asla yerinde ha yürüdü ha yürücek ama gören kilosunu soruyo çok baydılar ya eminim benimki de yürüyünce vericek
ZEHRA_ASEL EmineYilmaz aramızda 800gr var bunu sen kafana sok tamamı sen neden herkese bir kötü eliştiriye hazırsın kardeşim ne oluyor sana
Annekuzusu_42 EmineYilmaz ben kendim de görüyorum burda benim kızımla aynı ayda olan çocukların kiloları daha fazla ama ben üzülmüyorum her cocugun gelişimi farklı 5 parmağın da 5i bir mi
EmineYilmaz Annekuzusu_42 üzülmüyorsun bende üzülmüyorum evet ama üzülenler var diyorum kaç defa yazmam lazım anlaman için