Kizlar merhaba nasilsiniz ? Biz bugün 1 yas kontrolüne gittik kan verdik boy kilo kontrolü yapıldı hersey normal cikti sukur simdi de kan ve idrar sonuçlarını bekliyoruz 😊 Sizlere tavsiyem 1 yasinda ki bebeklerinizin kontrollerini aksatmayin mutlaka gidin bunlar çok önemli demir eksikliği b12 eksikliği var mi diye bakıldı 🥰
Boy 69 cm
Kg 8.200 ve bu değerlerde normal dedi doktorumuz bebegi bu kiloda olan anneler sıkıntı yapmayın cani içinde olsun yeterli 😍😍 hayirli gunler