Bebeğin ayağı ayrık durmaz ve zaten ayağında sorun olmaz ayağının üstünde durabilir sadece yürüdüğünde topallamak ve ayak kısalığı oluşur ihmal etmeyin görümcem de varmış dogduugnda hiç Dr gitmemisler bu büyümüş 4,5 yaşına gelmiş sonra anlamışlar tabi ameliyat edilmiş ama halen çok hafif topallıyor tedavi muhakak olsun şu yok bu yok demeyin belli olmuyor çünkü küçük diye 🙏 kızımda da çıktı ama 1 buçuk ay gibi çift bez bağladım düzeldi çok şükür sende endişe etme ama ihmal etme