Fndkzm canım bizimde değerlerimiz 57 57 idi 2 aylık iken öğrendik ve doktor çift bez dedi 3 aylık iken gittiğimizde ise aynıydı sonra ben kalın bez kullanmaya başladım molfixdı 1 bezi bağladıktan sonra 2 bezin arasına bacağı açık kalacak şekilde bezi sardım kattım ve bende sürekli açık tuttum bazen havlu dahi kattim kü doktorumuzda öyle söyledi bende devlete gitmiştim çok korkulacak birşey yok dedi sen önlemini al demişti o dediğim şekilde yaptıktan sonra degerimiz 60 lara yükseldi şuan kızım 6,5 aylık 6 ayda kontrole gelirsiniz demişti ama bu pandemiden dolayı gidemedim