TansuCansu merhaba benimde ilk bebeğim bende aynı sorunu yaşadım çökelek gibi çıkarmasında sorun yokmuş sanırım öyle çıkardığında hiç endişe etmiyodum ama son zamanlar fışkırtarak su gibi kusuyordu doktora söylediğimde midesinden ultrason İstedi ama çok şükür bir şey çıkmadı bazen yine aynı şekilde kusuyor bazen çok emdiğinde sızıntı şeklinde fazlasını çıkarıyor yani aynı kusma problemi bende de var artık takmıyorum çok şükür ultrasonda bir şey çıkmadığı için normal gözüyle bakıyorum