Hanımlar günaydın, benim bebiş doğduğundan beri emzirmeden hemen sonra ve gün içerlerinde olmak üzere kusuyo 2.5 aylık olduk kusması o kadar fazla ki günde 15 kere üst değiştiriyorum. Doktor iki tane ilaç değiştirdi yine banamısın demiyor bazen su gibi kusuyo bazen yoğurt gibi en çokta süt kesiği gibi diyorlarmış onun gibi . Artık fışkırtarak kusuyo ne zaman geçer sizce ?
o kadar fazla kusmaya kilo alımı da iyi fena değil,anlamadım ben bişey ya. İlk çocuk olunca insan bayağı tecrübesiz oluyo