Masalim tabi ki spinal. O ana şahit olmak dünyanın en güzel şeyi. Herhalde benim kadar korkan kimse olamazdı. Kızımı görmeye odakladım sadece kendimi girerken. 🥰 zaten size sakinleştirici veriyorlar ve yanınızda ki hemşire sizinle sürekli konuşuyor. Hatta bana hemşire ben sana kesilirken söylicem demişti hayır istemiyorum söyleme dedim iki saniye geçmedi kızımın sesini duydum. Meğer çoktan kesilmiş kızım doğmuş bile. Hiç bişey hissetmedim. Sadece anlamsızca gülmeye ve ağlamaya başladım o da mutluluktan sanırım. 🥰 Evet sonrasında temizlerken ve dikerken sanırım biraz sallanıyorsunuz ama sadece o kadar acı yada herhangi bir his yok. Yine olsa yine aynı şekilde olmasını isterdim. Sakın korkunuza yenilip o anı kaçırmayın. Kesinlikle yapabilirsiniz anneler çok güçlü çünkü 💪🏻 🥰