Masalim ben spinal oldum. İlk önce karnıma sürdükleri şeyi ve dokunduklarını hissediyordum. Bir 5 dk sonra o da kayboldu. Anestezici kız beni konuşturuyordu o sıra başlamış doktorum bile ama ben farketmedim sonradan fısır fısır konuşmalarından anladım. Bebeği içimden çektiklerini bile hissetmiyorsun. En son doğumdan sonra içini yıkıyorlar sanırım o zaman seni biraz sallıyorlar o kadar. Ve ilk bıçak acısını hissetmediğin için yavaş yavaş ağrı sonradan geldiği için çok daha iyi olduğunu düşünüyorum. Bence spinal olmalısın ve kafanı dağıtmak için baş ucundaki kişiyle sohbet et çok daha iyi oluyor