Cilginmomy bizimki 9 ayına girecek, uyuyor ama nasıl uyumak. Sıcak sevmiyor gözü kapalı emekliyor, soğuk yer arıyor paşam. Bir uyurgezerliğimiz eksikti. Uyuyor ama ben uyuyamıyorum işte kafasını bir yere vurur diye. 4 te de yatsa gece 11 de de yatsa sabah 9 da zebellah gibi tepemde. Uyanamıyorum sabaha karşı yattığım için. Sonra kendimi yetersiz hissetmeye başlıyorum. Öğlene kadar uyur mu bir insan diye. Offfff çok yoruldum inan