Odası ayrı mı yoksa sizle mi yatıyor ve gece beslenmesi var mı ? benim kızım öyleydi 2 saatte bir uyanır mamasını yer yatardı bazen uyumazdı en ufak çıtırtıya uyanırdı saçma sapan şeylerdi odasını ayırdım, sallamayı bıraktım ve gece beslenmesinide kestim daha kaliteli uykuları oluyormuş uzmana danışarak yaptım ve sakin ol stres onları etkiliyor ve uyumamak için direniyordu ilk başlarda şimdi çok şükür beşiğine yatırıyorum müziğini açıyorum bi tanede peluş oyuncağı var onunla oynarken uyuyor şuan 1 yaşında sabahta 10 gibi kalkar beşiğindeki oyuncaklarıyla oynar bizi bekler