Annekus Busra3246 benim saglık ocagındaki ebem 40 ı cıkmadan devlet hastanesinden sıra alalım yaptıralım diyordu tabi eşim sagolsun 1 yasında hala yaptırmadık ama devlet de de yapıyor bu Maral da gelişmemiş bir şehir degil ki Allah yardımcınız olsun
Duyguuu35 3 aylıkken İzmirde özel Bi klinikte yaptırmıştım şuan 6 aylık şükür hiç Bi sıkıntı yaşamadım zaten doktorlar artık ufakken öneriyolar devlette durum nasıl bilmiyorum ama burda virüsten dolayı devlet yapmıyor