Oğlum 2,5 aylık Perşembe günü yaptırdık. Sünnetçi eve geldi hatta. Özel hastanede cerrahisi hemşire kendisi. Bir gün sonra da kontrol e geldi. 1.ay doktor kontrolüne gittiğimizde doktor bize istediğiniz zaman yaptırın geç kalmayın canı daha çok acır demişti ve ben pişman bile oldum keşke 1 aylıkken yaptırsaydım çünkü ayağı hareket ettikçe canı çok yandı annem belden aşağısını kundak yaptı aklınızda bulunsun ve sürekli emzirin sünnet sonrası zorla memeyi verin ve çok zor bi gece geçirdik Allah yardımcı olsun sünnet annelerinin