Selcanecrinn tabi her iki göğsünü de sağmam lazım ben 15 dakika birini 15 dakika diğerini sağıyorum 2-3 saatte bir sağmaya özen gösteriyorum benim oğlum 2-3 aylıkken 2-3 saatte bir 100 cc içerdi belli olmuyordu doyunca diliyle ittiriyordu zaten kilo alımı da iyiydi bende zorlamıyordum bitirsin diye belki senin sütün yağlı olur çocuğun hemen acıkmaz içmek istemez o senin bebeğin ve sütünle ilgili sonuçta bu çocuklar emseydi ne kadar içtiğini bilemeyecektik kendi bırakınca doydu diyecektik biberonda da aynı mantık 60 mı içti hiç zorlamıyordum 120 yi bitirecek diye bırak ona bebeğin karar versin