Busramusti Günlük 4 cisli bezi var+ ek gıda yiyor üç öğün. Yani kahvaltı ve akşam yemeğini az yese de öğle yemegini iyi yiyor. Bu ay kendim tarttim bir gram bile almamış ama boy atmış. Ancak doymayan bebek ağlar mızmız olmaz mı benjmki neşeli,mutlu enerjik şaşırıyorum. Sütüm için neler aldım neler yaptım ama sanki eskiye oranla azalma var