AlperenSevdeG BademsMam hem benim gönlüm olsun hemde içim rahat etsin diye bitkisel araştırıyorum. Bi değişiklik şart bu dönemde 😥
BademsMam AlperenSevdeG benimde doğumdan sonra saç dökülmem çok fazla oldu artık az dökülüyor büyük ihtimalle bende bir ombre yaptırıcam mart gibi 😊 bakım şart
AlperenSevdeG BademsMam benim de çok dökülmem oldu. Ama her sonbaharda yaşarım şubat gibi düzelir. Rutine bağladık malesef bize değişiklik şart bi şekilde :)
Civciv3535 AlperenSevdeG ben 2 defa boyadım, şimdi 5 buçuk ayligiz ,sütümüz yedikllerimizle ilgili,o yüzden sıkıntı yok ins
AlperenSevdeG Civciv3535 tam net bi zarar açıklaması yok evet herşeye şüpheli yaklaşır olduk çocuklar nelerden ne zararlar görüyorlar allah bilir
Deletedmom8 AlperenSevdeG siyah saç kullanıyorsan böğürtlen siyahını tavsiye ederim peruk gibi simsiyah bayılıyorum koleston da var sadece
AlperenSevdeG Deletedmom8 onada bi bakarım. Ya siyah tonu isteme sebebim dip geldiği zaman saçlarım kahve oldugu için hiç belli olmuyo. Dertsiz bi renk bide tutmama ihtimali yok
gulcezerenarslan AlperenSevdeG Doktorumun izniyle hamileliğimin 30.haftasından itibaren boyamaya başladım bir sıkıntı olmadı ayrıca bu konu hakkında net bir bilgi yok her kafadan bi ses çıkıyor
AlperenSevdeG gulcezerenarslan hamileyken sıkıntı yoksa zaten emzirirken hiç sıkıntı olmaz. Hamilelik dönemi daha hassas bi dönem