İyi geceler güzel anneler. Fikirlerinize ihtiyacım var. Oğlum 7aylık olmak üzere. Bebeğim için işimi bıraktım ve evde olmak beni sürekli değişiklik yapmaya itiyor. Saçlarımı boyamak istiyorum ama emzirdiğim için çekiniyorum. Sizin bu konuda görüşleriniz neler 🤔