Leylaai Kumsal123 son kullanma tarihi var çok ben onu demedim açınca kaç hafta maksimum kullanabilirim
Leylaai Deletedmom5284 internetten baktım zaten bizim mama en küçük 350 aptamilin var ama biz memnun kalmamıştık
yildiz7 Leylaai 200gram olanlarından alabilirsin canım hangi mama yi kullanıyorsun bilmiyorum bazı mamalar en az350gram var bazıları 200 ama madem az veriyorsun az olan bir mama dan al dene içerse onu alırsın
yildiz7 Leylaai e bebeğe bir bak istersen canım ben ordan almıştım ilk doğuma gidicegimde vardı o zaman kullanmadım ama görmüştüm sipariş verirsen ertesi gün teslim oluyor ben hep e bebekten alıyorum mamayı
Leylaai yildiz7 e bebeği de takip ediyorum aptamilin var canım hipp combiatic yok teşekkür ederim yinede
Eylulum24 Leylaai açtıktan 3 hafta sonra atmak zorundasınız. Başka çaresi yok. Bende çok attım zamanında. Üzerine tarih not edin. 3 hafta olunca atın çöpe