Leylaai Kızlar sütüm bazen yetiyor bazen yetmiyor 350 gram paket 1 ay oldu açalı bir hafta daha götürür verilir mi ? Yoksa çöpe mi gidecek yazık olsun istemiyorum
lilosbebek Leylaai açıldıktan sonra 2 hafta içerisinde tüketilmeli diye biliyorum siz 1 aydır mı veriyorsunuz
Mervegem Leylaai bence çöpe at ben sma kullanıyordum 3 hafta içinde tüketilmesi gerekir yazıyordu. Zaten 3 hafta sonra bozuluyo kokusu bile değişiyor
Leylaai Şuan korktum gerçekten mi bir ay olmuştur ve hala var içinde bebeğime zararı olmuşumdur internet de bir ay yazıyordu
Leylaai Mervegem ben hiç kokuyu fark etmedim geçen ay bu civarlarda aldık tahmini bir ay ya oldu ya olacak
yildiz7 Leylaai verme canım gece sütun olmazsa princ unu varsa suyla kaynat onu ver gerekirse ama o mama midesini bozar bebeğin çöp olmuş artık
Leylaai lilosbebek yildiz7 Miraveben Deletedmom5284 mama 350 gram fazla geliyor saklama koşulları nedir ? Uzun süre gitsin diye ne yapabilirim
Miraveben Mamayı uygun koşulda sakladıysanız verebilirsiniz ben bi kaç defa vermiştim az kaldığında bi sıkıntı yaşamadık
lilosbebek Leylaai fazla dayanacak olsa yazarlardı arkasına sanırım küçük varsa onlardan alın çocuğu riske atmayın birde aldığınız tarihi not edin mutlaka
Zeyzey2019_ Leylaai tek uygun koşulu ağzı kapalı güneş görmeyen bir yerde saklamak ama ne yaparsanız yapın üzerinde yazan süreyi geçirmemelisiniz. Kutunun üzerinde açıldıktan sonra kaç hafta kullanılması gerektiği yazar.
yildiz7 Leylaai 200gram olanlarından alabilirsin canım hangi mama yi kullanıyorsun bilmiyorum bazı mamalar en az350gram var bazıları 200 ama madem az veriyorsun az olan bir mama dan al dene içerse onu alırsın
Eylulum24 Leylaai açtıktan 3 hafta sonra atmak zorundasınız. Başka çaresi yok. Bende çok attım zamanında. Üzerine tarih not edin. 3 hafta olunca atın çöpe
Deletedmom5284 Leylaai Yaa doğrudur bilemedim o zaman canım internetten baktınız mı belki sadece marketlerde yoktur
Leylaai Deletedmom5284 internetten baktım zaten bizim mama en küçük 350 aptamilin var ama biz memnun kalmamıştık