Nilmerih evet doğru gürleşmeyle alakası yok.sadece hepsi aynı uzunlukta uzadığı için bizlere gürleşmiş geliyor.biz 4 aylıktı yaptığımızda.ama bizim bebeğin tepede saç vardı kenarlarda da vardı arka taraf hiç yok gibiydi..yani bi taraf uzun,bi taraf kısaydı.biz o yüzden kestik.eşitlensin hepsü aynı anda uzasın diye.Oğluşumun saçlarını da bi güzel paketleyip sakladım ben.