Nilmerih Kızım 6 aylık saçlarını kazıtmak konusunda çok kararsızım. Uzmanlar gürleşmesi adına herhangi bir mantığı yok diyor. Buyurun alayım tecrübelerinizi 😊
Merveymn Nilmerih oğlum 5aylıkken eşimle birlikte makina ile sıfıra vurduk (yanlar döküldüğü için) şimdi 14buçuk aylık omuzlarına kadar uzadı 🥰 gürleşmesi oldu ne kadar mantığı yok denilsede bizde oldu😊
aysenur90 Nilmerih hepsi aynı an da çıktığı için gürleşiyor sanılıyor hiç alakası yok yani kızım 6 aylık erkek gibi kısacık kestirmeyi düşünmüyoruz o kel görüntü çok üzüyor 🙈
iyikianneyim61 Nilmerih bence dogru soyluyorlar ne gerek var🙊🤗ben asla kazitmam 12 aylik saclari arkadan kivircik cok gur degil ama kiyamam ki guzel saçlarına🌸
Nilmerih Merveymn kıyıp ve kıymamak arasında git gel yapıyorum 😄 sanırım bende kıyacağım ✂️ teşekkür ederim
Nilmerih Berenmom bende çok kararsızım🥺 bana benzeyecek diye korkuyorum aşırı ince telli saçlarım ☹️ Bir umut 😍
Zehra-13 Nilmerih kış ama kafası üşümesin. Biz 2 aylıkken kazıttık. Benım kızımın saçı simsiyahtı doğduğunda ve cok fazlaydı. Kurutamıyorduk. Kendisi gitgide sarışın oldu ama saçlar simsiyah. Saç ve ten uyumsuzdu. Kazıtınca alttan sapsarı saçlar geldi. Çok tatlı oldu. Üşümesin dikkat edin yavrucak.
Berenmom Nilmerih benm saçlarımda ince telli kızımında öyle ince telli bi aylık kızım ince telli ve sık 🤫 kıyamam kesititmeye bide o kadar çok ki
Nilmerih Berenmom kızımda saçlı doğdu ama döküldü pıtır pıtır hepsi yoksa bende kıyamayabilirdim😬 öpüyorum bebeğini saçlı minik kafasından 😽
Nilmerih iyikianneyim61 bende kıymak istemiyorum hiç 🥺 ama büyüyünce anneme çok söylendim kazıtmamışsınız diye 😂 tırsıyorum geri dönüşü bana olacak 🤭
Kumsal0 Bende Kararsızlar Arasındayım dinimize göre kesilmesi Gerekiyormuş Ana Saçının Gramına Göre Bir miktar Para Veriyormuşuz Birine Onun İçin Kestirmeyi Düşünüyorum. birde Hepsi Birden gelir kızımın Saçları Hep döküldü Yarısı Var Yarısı yok 😂😂😂😂
Nilmerih Kumsal0 ya dimi bizimkinin üstlerinde var dağınık bide dalgalı. Sahura kaldırılmış baba gibi geziniyor etrafta 😄
emreaysel Nilmerih ben doğumunun 7. Günü kazıttım.Peygamber efendimizin uyguladığı bir sünnetmiş. Şimdi onunla aynı ayda olan bebeklerin hepsinin yanları döküldü ve çoğu kişi kazıtmayı düşünüyor. Benim araştırmalarım sonucu yenidoğan döneminde saçlar kesilirse beyin gelişimi daha güçlü oluyormuş
Nilmerih emreaysel 7. Günü mü ilk kez duydum bu kadar erken kazıtanı. Annesi olarak siz daha iyi bilirsiniz zaten ❤️