Nazli1598 ebru699 evet doğumdan ıkı gun sonra dıkıs kontrolune gıttıgımde dedı kı sacların dokulmesın dıye osteocare yazıyorum bende hemen aldım ılk bır ay duzenlı kullandım sımdı ıkı gunde bır bı tane ıcıyorum hıc dokulme olmadı hem sutumun kalıtesıde arttı
Mum22 Nurantugba hicbisi yapmadim cnm kendi kendine cikti yanlarim resmen acilmisti kel kalicam sandim ama cikti herkes gecici bir durum demisti , bide doktoruma vitamin yazdirmistim onu duzenli kullandim biraz onun faydasinida gormus olabilirim.
Asli-0 Nurantugba Evet bulabilirsin canım. Bu yağı saçında 1 saat bile bekletsen yeterlidir. Ayrıca en önemlisi saç diplerine güzel yedirebilmek
pitircik2019 Nurantugba dax supergo düzenli kullanıyorum. Daha önce de aktardan karışık yağ aldım onu kullandım. Memnunum.
pitircik2019 [silindi] evet bunu biliyorum , tahlil yaptırıp baktırmak istiyorum. Biotin de kullandım ama etkisi olmadı