Linaaaammm merhabalar, her saç dökülmesi postu görünce yazma ihtiyacı duyuyorum bende ilk 5-6 ay kel kalacağım zannetmiştim helalleş marka şampuan kullandım ama hiçbir etkisi olmadı. Naçizane tavsiyem emziriyırsanız süt ile birçok değer bebeğe gidiyor ben böyle düşündüğüm için imom latte kullandım. Çok şükür bebeğim 13 aylık şuan benim saçlarım dökülmüyor ve bebek saçlarım bile çıktı yanlarım baya açılmıştı kapandı doktorunuza sorun kullanın sonuçta vitamin desteği hem gün içinde daha enerjik oldum