Biranne00 inanılmaz bi enerjiye sahip gerçekten benim uykum geliyor onun gelmiyor bugün 9’da uyandı mesela normalde 11-12 gibi uyuması lazım keza emerken uyududa ama yatırınca uyandı uykusu açılmasın dedim hemen salladım yok uyumadı deli gibi ağladı bende çok yoruluyorum bazen sabrım taşıyor bağırıyorum sonra pişman olup alıp kucaklıyorum ama gerçekten bende insanım ve dinlenmeye ihtiyacım oluyor. Dinlenmeyi de geçiyorum tuvalete gitmek banyo yapmak evin işleri çok zor oluyor allahtan eşim evden çalışıyor çok büyük destekçim 🙏🏻 Yürütece koyma diyorlar nasıl koymayayım en azından 15-20 dk işime bakıyorum. Biz eşimle bile başbaşa vakit geçiremiyoruz çünkü ya çok geç uyuyor yada uyuduktan sonra sürekli uyanıp sallanmak istiyor mız mız gece de öyle zor çok zor bi bebek. Evet düzelecek evet belki daha Zor olan bebekler var ama bazen gerçekten çokça yorulduğunu hissediyorum asla pişman olmuyorum şükür sebebim o benim ama o yorgunluğu belki bilirsiniz işte 🙄 ay çok içimi döktüm ben böyle işte bizde durumlar karmakarışık 😊 allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻