Biranne00 bizdede aynı desteksiz oturamıyoruz, emeklemeye bayılıyoruz, ısmiyle şeslenince jet hızıyla emekliyor. Daha dişleri çıkmadı ama belirtiler var, geç çıkması daha iyi canım, buyukler daha sağlam olur diyorlar. Bahar aylarına denk gelecek gibi, biz anneler için daha rahat olur.😂