GmzSnn ben kendi adıma konuştum bu bir ve yazdım suni sancı beni mahvetti die normal sancın gelirse rahat olur.
günahı sevabı sizi ilgilendirmez. Benimle bu şekilde konuşamazsınız..
Bana zordur başkasına kolaydır neyse odur pollayanacılık yapacak halimiz yok..
siz yapın yalan söyleyin başkasının yorumuna da günah vs yazmayın
Ayrıca da korkacak bişey yok rabbim ne yazdıysa o olur