Jansety belin kırılmaz bebekte içerde kalmaz böyle şeyler yok.. eğer Normal sanıcnı çekersen çok iyi geçer hemen doğurursun yok suni sancı verirlerse o çok zor oluyor.
Bana 12 saat suni sancı verdiler ben sezeryam istemedim dikişsiz doğurdum valla.
Allah gönlündekşni versin inşallah