Prensesannesii34_ çok normal çünkü o yaranın Tamamen iyileşmesi 2 yılda gerçekleşiyormuş bu yüzden ağır egzersizler, ağır yükler taşımanız sakıncalı benim de 8,5 ay oldu hala sıkmayan şeyler giyerim hamile pantolonlarım çok rahat iyi geliyor bazı geceler pijamamın lastik kısmı sıkıyor onun acısından uyanıyorum dikkat etmekte fayda var herkesin bünyesi farklı olduğu için farklı etkiler olabiliyor 🙏🏻