5 ay olacak nerdeyse ama ara sıra dikiş bölgemde böyle iğne batırıyorlar gibi sızlıyor bazen dayanılmaz oluyor elimde tutuyorum göbeğimi..Bugün pantolon giydim mesela biraz dardı düğmeyi kapatırken az zorlandım,eve gelince çıkardım pantolonu daha bi sızlar oldu . Bu geçici mi ,benim gibi olan var mı?