Miniktavsan benim kizim da kesinlikle uyanmazdi kendimi o kadar cimsem bagiririm ama kizim misil misil uyuyordu haliyle besleyemiyordum uykusunda da olsa kendi sutunu sagip ver uyanikken kasikla besle bence. ben de sarilik olmasin diye mecbur 10 gun sagip biberonla verdim benim gogsumu almadi sonra tabi 10 gunden sonra artik bebittalik bitti sarilik ihtimali de cok azaldigi icin meme savaslari basladi. zorla morla bir sekilde basardim. pompayla ucuna kadar sutu getirip oyle memeyi veriyordum memenin koyu halkasini 2 yandan sıkıp veriyordum oyle oyle aglaya zirlaya alisti. 1 hafta 10 gun sonra artik kendiliginden aliyordu. ama zor sabir isteyen bir surec. hu arada bir kere biberonla verdim memeyi hemen unuttu insanoglu iste hemen kolaya alisiyor. sariligi atlatsin hele bunu da basarssiniz. kizimin yeniden beni emecegi gunleri hayal ederdim de acaba hayal olarak mi kalacak derdim sizi cok iyi anliyorum.