Miniktavsan aynen senin bebegin gibiydi canim.nefes aliyor mu diye çok bakardım hatta bazen nefes aldığından bile emin olamıyordum şu an önemli olan ac kalmaması 2 saatte bir mutlaka sut vermelisin uyuması sorun değil karnı tok olsun yeterki dediğim gibi sonra zaten istesende uyumuyor ben çok üzülmüştüm sutumde azalmisti emmedigi icin bir sut sağıyordum bir mama veriyordum çok zor sınır bozucu ama inan gecicek sadece 2 saatte bir besle ac kalmasın yeter ve sakın stres yapma sütun azalmasin çünkü geçiyor