Ily20 yaptirmadiysaniz kan sayımı yaptırmanızı tavsiye ederim. Benim kızımin bir dönem kilo alımı çok yavaslamisti doktora götürdüm, kan damlasını d vitaminini tam alıyorsa gerek yok kan sayımına, dönem dönem olur öyle diyip göndermişti beni doktor. O zaman 7,5 aylık falandı kızım. Şimdi 14 aylık, bi baktiralim demir ilacına devam etmek lazım mı diye kan değerlerine diye götürdüm doktora. B12 eksikliği çıktı ve bunun eksikliği kilo alımını yavaslatirmis zaten. Takviyeye başladık hemen. Yani böyle bı eksiklik vs varsa ne yedirirseniz yedirin kilo almaz ben çok ugrasmistim. İştahı çok iyi olduğu halde çok az kilo aldi hep kızım.