Ily20 bende ilk başlarda çok kafama takıp stres yapmıştım ancak bebeğin gelişimini etkileyen bir kilo sorunu yok ve çok geriden gelmiyırsa sorun değil gerrçekten büyüyorlar hareketleri bile inanılmaz hızlı ve çok olmaya başlıyor biz anneler zaten pimpirikliyiz birde doktor faktörü ekleniyor buna bence biraz takmayın normal rutinde devam edin yoksa zorlu oluyor ve stresinde bebekleri etkilediğini düşünüyorum benim bebeğim 200 gr alıyordu ayda ben stres yapmayı bırakıp oluruna bıraktım ve 400 gram aldı bebeğim