Durukusunannesii Edaliprensess prima kullanıyorum fiyatı pahalı diye sleeppy denıyım dedim pişman oldum pişik yaptı iz yaptı bide hep taşırdı geri primaya geçtim en iyisi bence prima
MuhammedAli2020 Durukusunannesii Merhaba aynı problemi bizde yaşadık premium care den şaşmam asla bundan sonra
Almisella Primadan sleepyye geçtim, sleepy kalıpları kesinlikle küçük. Benim de bebeğimin bacaklarını çok iz yaptı. Ben molfixte karar kıldım. Bu değişiklikleri yaparken de hiç pişik yaşamadım sürekli pişik kremi de sürdüğümden de olabilir tabi
Medusafer Edaliprensess bizde prima premium care kullanıyoruz bir kere sleepy denedim hemen pişik oldu o yüzden bezi bırakana kadar buna devam ama sleepyden memnun olan da çok var bu arada bahsettiğiniz lastik izi bizde de var
2kedi1kizanne Edaliprensess aynı şekilde, aynı sebeple biz de premiumcareden sleepye geçtik iki gün önce. Bugün bacaklarında iz yoktu, pişikte yoktu ama bugün kakası dışına taşmıştı🤷🏻♀️ o yüzden bi kaç gün şans vereyim aynı problemi tekrar yaşamazsak sleepy tamamdır 🙋🏻♀️
Betul055 Edaliprensess aynı durum bizde de vardı çocuğun kilosu ile bez numarası aynı olmuyor ben bi beden büyük alıyordum 8 ay kullandım şimdi sleppy natural kullanıyoruz oda güzel
MuhammedAli2020 Edaliprensess Biz bütün bez markalarını denedik ama en memnun kaldığım premium care oldu sleepy çok lastik izi yaptı birde sızdırdı çok memnun kalmadım
_Zeynep_bebek Edaliprensess sleppy kullanıyorum bezı fazla sıkınca iz yapıyor dogal olarak ama sıkmayınca iz celan olmuyor şuan kullandıgın bezdede bır dene canım malum bez degılımınde pişik olabılır kuzu
Sema123- Edaliprensess bizde de oluyor o durum büyük bile olsa olabiliyor bazen canım diğer bezlerde de karşılaşabilirsin bu durumla bazı zamanlar özellikle hareketliyse
tasknozge288 edsn1 bende doğduğundan beri sleepy kullanıyordum numara büyüdükçe sanki içeriği değişiyor gitgide naylonumsu gelmeye başladı ve benim oğlumdada bacağındaki boğumlar su topladı acaba pişik mi başka bişey mi diye düşünürken iyi ki bu yoruma denk geldim yalnız değilmişiz molfix pure&softa geçtik memnunum şuanlık daha geçmedi su toplaması ama umarım geçer zamanla
edsn1 tasknozge288 ay kıyamam çok üzülmüştüm ben görünce 😔 bepanthene onarıcı bakım kremi sürün yoksa vazelin sürün çabucak iyileşir 🐣🤲kesinlikle Molfix daha iyi kalıbının büyük olması yumuşak olmasında da ayrıca memnunum 👍
Fadikfs tasknozge288 sleppynin bio naturali var yorumları iyi nasıl bir bezdir acaba normal sleppy gibi mi
Toprak2509 tasknozge288 gecmiş olsun bana da diğer bezler naylonumsu geliyor içeriği doğal diye inatla sleppy alıyorum ama sızdırıyor iz yapıyor. Büyük alsam düzelir mi acaba hala onu düşünüyorum 🤔 prima da pişik yaptı.
Brrn8890 Edaliprensess en iyisi bim bezi ne sızdırma ne pişik bedeniyle de uyumlu kızarıklık falan yapmiyo🤗
AysunFatih Edaliprensess Bütün bezleri kullanmış biri olarak Prima gerçekten çok iyi sleepy hiç kullanmadım ama yeni bir ürün çıkardı denemeyi düşünüyorum
nazatamina Elimde 2 numara cok sleepy var acilmamis paket 3 numara veya daha biyuk elinde olan varsa degistirebilirim veya uyyun fiyatli satabilirim
Toprak2509 edsn1 molfix tam bedenini mi alalım yani sleepy kullanıyordum molfix deneyeyim diyorum iz yapıyor çünkü
tasknozge288 edsn1 teşekkür ederim denemediğim ürün kalmamıştı bide onları deneyeyim inşallah iyigelir aynen her açtığımda kızarık su toplamış görmek benide çok üzüyor meleklerimizin canları hiç acımasın istiyoruz 🤲🏼🐥🤱🏻
Sulegorkem Edaliprensess sleppy gerçekten çok güzel ben bir arkadaşın tavsiyesi üzerine geçtim çok memnunum 1 paket alın ama gece bir süre prima takın gün içindede 1 prima 1 sleppy takın 1 hafta sonra gündüz hep sleepy sonra geceyede dönün bu şekilde yaparsanız pişik yapmadığını 1 günde öğrenirsiniz kızarıklık olur veya olmaz olmazsa bezin yapısına yavaş yavaş alıştırmış olursunuz