Allah-Islah-Etsin Aycaa 777 TL geldi. Şaka gibi. Yakmaya korkuyorum. Zaten en kısıkta idi. Nasıl bu kadar oldu anlamadım. Sanki uydurup rastgele yazmışlar gibi
Gezenti Suzionur çok sıcak oluyor dayanamıyoruz tsortle duruyoruz evde hıc uzun kollu giymedik o yüzden bosunayakmiyorum 10 gibi kapatıpaksam 5-6 gibi yakıyorum.
Gezenti kurkmantosuz-madonna evet baya iyiymiş bide şehire göre fiyatlar da degisiyorgaliba ablamla.ayri seyitlerdeyiz o bizden daha fazla yakmış ama nerdeyse aynı fatura gelmiş bizde m3 u 2 lira
Liyabsra Bu fiyatlar nedir böyle kendimize cok geldi diye düşünüyordum bende qma 2 +1 tüm petekler açık hic kapatmadım sadece gündüz düşürdüm bebeğimiz 1 yasinda 50 nin üstüne bile ciktik 167 lira gelmiş
VelardaEdiz Aycaa 270₺ geldi 45-50 derece arasında sabit şekilde yanıyor yoğuşmalı kombi kullanıyoruz gerçekten çok faydasını görüyoruz aynı derecede yakanların faturaları uçuk valla
gulcemoms 40 ta yakıyoruz sabit 4 petekle havlupan açık 209 lira gelmiş evim güneş alıyor o yüzden ısınma sorunu yaşamıyoruz
Mervee88 Aycaa kombi 55te ama oda termostatı var evde.. 24ün altına düşmediği sürece kombi devreye girmiyor