eslemsiii Mom299 süt alerjili bebeklerin bir kısmı kırmızı etde tavuğuda tepki veriyor ondandır belki. Biz 4 aylıkken falan atlatmıştık gaz sorununu tekrarlamadı bir daha
eslemsiii MotherQueen bence kendin ye ama mutlaka fırınlanmış olmalıymış canım. Sen yediğinde sütünden az miktarda geçiyormuş bebeğe ilk etapta direk bebeğe vermeyi önermiyor doktorlar hiç
MotherQueen eslemsiii anladım çok teşekkür ederim öyle yapayım o zaman kek poğaça tarzı başlayayım büzim hem yumurta hem süt o zaman ilk sütkoymayayım yumurtayı deniyim sonra sütte eklerim
Newmom2020 eslemsiii biz de başta öyleydik 7 ay çok sıkı bir diyet yaptım şimdi sadece yumurtaya alerjisi kaldı ama ben bebeğime yoğurt vs yedirebildiğim ilk gün ben de sevinçten ağlamıştım
eslemsiii Newmom2020 geçen gün canım çok baklava istedi bir dilim yiyebilmek için ağladım Allahım nasıl zor bi süreç 🤦🏻♀️ Bende peynir yedireceğim kızıma 🤗 diğerlerini denemedik daha
eslemsiii MotherQueen doktorlada görüş canım yinede mesela ben ilk sütlü kek yaparım sanıyordum ama doktor bana fırınlanmış peynir-fırınlanmış süt-fırınlamış yoğurt sırasıyla deneyeceksin dedi
BulunurHintKumasi eslemsiii çok geçmiş olsun çok sevindim adınıza bir şey sormak istiyorum diyetteyken hiç kaçak yaptığınız oldu mu yoksa diyet boyunca hep sıkı diyette miydiniz? Benim bazen kaçaklarım oluyor maalesef 😔
eslemsiii BulunurHintKumasi teşekkür ederim 😌 yok hiç kaçak vermedim hep çok dikkat ettim. Neleri yiyorsunuz kaçak sayabileceğimiz
eslemsiii BulunurHintKumasi alerji doktorumuzla görüştüğümüzde alerjik besinlerden ne kadar uzak kaldın o kadar çabuk iyileşir demişti 11 aylık ya 2 gündür kızımada fırınlanmış peynir veriyorum şok şükür bi sorun yaşamadık bence sizde dikkat edin çocuğu bebek yaşına kadar atlatırmış sizinde öyle olur inşallah dikkat ettikçe
BulunurHintKumasi 02022020 çok geçmiş olsun ne alerjiniz vardi, ne kadar sürede atlattınız, nasil atlattınız, diyetteyken hiç kaçak yaptığınız oldu mu? Çok soru sordum ama artık ben de atlatmak istiyorum bu süreci 😔
02022020 BulunurHintKumasi süt ürünleri alerjimiz cilt döküntüsü ve kakada çok hafif kan oluyordu sıkı diyet yaptım kaçak yapmadım hiç ama kanın kesilmesi dştetimden 3 ay sonra oldu
BulunurHintKumasi eslemsiii inşaallah atlatırız biz de 🤲🏻 testi daha bir ay önce yaptirdik yumurtaya da alerjisi varmış mesela bilmiyordum arada yiyordum bir aydır yemiyorum, bazen bilmeden içinde süt ürünü olan şeyler yediğim falan oluyor malesef
eslemsiii BulunurHintKumasi en kısa zamanda atlatırsınız inşallah. Paketli gıdaları okuyun mutlaka birisi bişey yapıp verse sorun ben annemle kayınvalidemin yaptıkları şeyi bile sorguluyordum hep. Bağırsak tepkiliyse bebeğin bu kaçaklardan dolayı bağırsaklarında hasar kalabilirmiş.
Deletedmom16 Alpaslaninannesii 7. Ayda düşünüyorum canım anca ek gıda tadımları biter şimdi açsam ek gıdayada başladık ya neyin dokunduğunu algılayamam gibi geldi