Minikbirkalp Aselask34 çok geçmiş olsun cnm sizinki biraz ilerlemiş galiba bizim sadece mukus vardı 2 kez de kan gördüm o yüzden galiba bnm diyeyim daha hafif
02022020 eslemsiii bizde atlattık her yoğurt çorbası yaptığımda nasıl mutlu oluyorum darısı başınıza yavaş yavaş açın pişmiş gıdalarla sonra 1 bardak sütede tepki vermezse tamamdır 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻🤲🤲
eslemsiii 02022020 biz yaz ben ah cacık yesem diye diye gezdim 😬 inşallah bi sorun olmadan geçer biter denemelerimiz ☺️
BulunurHintKumasi 02022020 çok geçmiş olsun ne alerjiniz vardi, ne kadar sürede atlattınız, nasil atlattınız, diyetteyken hiç kaçak yaptığınız oldu mu? Çok soru sordum ama artık ben de atlatmak istiyorum bu süreci 😔
eslemsiii Mom299 iyiyim çok şükür diyet açıyoruz şimdiye kadar bi sorun yaşamadık nasıl kötü olayımmm 🤗 sen nasılsın 🌸
Mom299 eslemsiii Ben kötü 😉diyete devam dedi Dr ben bi umut belki actırır diye düşündüm ama malesef devam 1 yaş a ca,dedi biraz mukus var kakamızda acaba ondan mıki bilenedim devam demesi seninki nekadarlık oldu canım sevindim senin adına bebişin içinde tabiki insalah sıkıntısız gecer heraeyiniz🤲🌹
Ruveydackm eslemsiii ayy çok şükür canım çok sevindim valla yaklaşık 2 aydır diyetteyim aslında kan ve kakada çıkmadı ama drum devam et dedi son 2 hafta sonra tekrar görüşcez süt ürünleri + yumurta gerçekten zorluyor resmen 50 kiloya düştüm bakalım ne diyecek doktorumuz . Bide meme reddi yaşıyormuydunuz acaba diyet yapmazken
eslemsiii Ruveydackm çok şükür geçti diyebilirim sizinde geçer inşallah en kısa zamanda. Diyete rağmen zayıflamadım ben 😬😅 Meme reddi yaşamadık biz hiç.
baldamlam eslemsiii bizde de vardı çok zor bi psikoloji ama tam yaşında bitti inşallah sizinki de tamamen biter ❤️
eslemsiii baldamlam bizimde yaşımıza az kaldı ya inşallah yaşında tamamen atlatan şanslılardan oluruz🤲🏻🤗
eslemsiii Mom299 et suyu denediğimde az bi mukus olduğunda bizim doktorumuzda verdirmemişti mukusun ilerisi kanlı kakaya dönüşebiliyor ya Allah kurusun. 11 aylık oldu kızım biraz daha büyüdüğü için tolere ediyor sanırım 🤗 inşallah seninkide geçer en kısa zamanda 🤲🏻🌸
Mom299 eslemsiii aaa belkide ondandır canım bende et yiyorum acaba et mi yapıyorki ama yeni başladı bide şey ben unutup tavuk bılyonlu çorba içtim belkide o yaptı hay allah ay yemiyeyim birdaha seninde bebeginde gaz oluyormuydu uykusunda uykusunda çok zorlanıyor benimki baya gaz sancısı cekiyor resmen gaz sancılarımızı 3 ayda bitirmiştik tekralaması acaba buna sebepmi ki yaa of dr da bişşiy demesi deli olucam 😔
eslemsiii Mom299 süt alerjili bebeklerin bir kısmı kırmızı etde tavuğuda tepki veriyor ondandır belki. Biz 4 aylıkken falan atlatmıştık gaz sorununu tekrarlamadı bir daha