Bubenanne aybkkara ben emzik verdim ama onu da sürekli çıkarıyor sadece gece uykuya dalarken işime yaradı
Bubenanne YsmnElaOkty en sinir olduğum da hastanede hemşireler ağzı açık görünce aaaa ama annesiiii çok acıkmış bu kız sen onu bi emzir demesi (halbuki yarım saat önce emmiş) 🥲 inşallah bu süreç geçer gerçekten çok zor her dakika elim kolum bağlı
aybkkara Bubenanne bizimkide şu an bile aynı durumda emzik ağzından düşüyo ağlamaya başlıyo ne zaman tam tutacak düşürmeden acaba
askanne10 Hiç emmedi süt azaldı ki azdı ilk gün mama verildi hastanede prematüre doğduk üçüncü ay halen uğraşıyorum emsin diye emmiyor
fatosd36 yaramaz_bocegim aaa ben de bi tek benim kayınvalidem böyle diyordum 40 çıkmadan gitmiyorlar bende hafta sonunu anneme gidicem artık bunaldım
beyazkelebegim Benim bebeğimde sürekli emmek istiyor ve neredeyse çok az uyuyor ya da zorla uyutuyorum bide emdikten sonra kusuyor bu kusma sorunu sizlerde yaşıyor musunuz bayanlar ?
Sedacablog beyazkelebegim bizimkide kusuyor birde çok emiyor uyuyacağı zaman fln sonra içtiği sütü çıkarıyor hep
Esrayd Benim bebeğim de 9 günlük sürekli emmek istiyor yerine yatırıyorum uyanıyor günde nerdeyse hiç uyumuyor napmam lazım tecrübeli anneler?? Birde bu hafta da gaz sorunu olur mu
Nazrasu Esrayd memeye alıştıgı için emzik niyetine emiyor bebişler emzik alıştır emzirirken saate bak en az 30dk emsin doydugundan emin ol sonrasını emzikle uyut bir saat iki saat arası acıkmaz iyi emerse