Bubenanne bu yazıyı görünce sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Yalnız değilmişim demekki. Ben de 39. Günden yazıyorum her an emmek istiyor bizimki de, emmese de memede uyumak istiyor. Beşiğe bıraktıgım an sincap gibi açıyor gözleri, halbuki emerken uyuyor oluyor 😩 Ne zaman biticek bu süreç bilmiyorum 🥺🤷🏼♀️