Selamun aleyküüüümmmm 😊
Geldim mi gidemiyorum, gittim mi de gelemiyorum anlam veremedim 🙂
Tanıyanlar bilir 2 çocuk anası olduğumu 🥰 ilk sezaryenden sonra ne kilo nede göbek kalmıştı lakin ikinci sezaryenden sonra olan oldu. Kilomdan yana sıkıntım yok ama şu göbek iyice sinirlerimi bozdu. Eritebilmek için nasıl bir yol izlemeliyim ? Neler yapabilirim ?
Tecrübe sahibi annelerimiz bilgilendirebilir mi ? 😌
Şimdiden teşekkür ederim 🌸🤍