Bende normal istedim hep. Hatta gittigim dr sezeryan tarafina cekmeye calisti hemen biraktim farkli dr a gitmeye basladim çünkü ben normal doğurmak icin hamileligin 3. Ayindan 9. Ayina kadar hergun yürüdüm 40. Haftada fitil verildi hala sifir acilma yalvardım beni sezeryana alin bebegim iyi olsun yeterki dedim. yürüyüş ve harakete ragmen 0 acilma onemli olan ikinizinde sagligi sezeryan o kadar da kötü degildi