yaseminnyasar Koligin arkasinda ki neden gida alerjisi olabilir 3 aydir perisan olduk doktorumuzu degistirince test yapti sut urunleri domates kakao alerjisi varmis meger cocugum rahatladi bosuna gaz damlalari kullandik
cihangirinannesii yaseminnyasar benim bebeğimde kolikti sonra alerji çıktı emziriyormusunuz yoksa devam sütü mü veriyorsunuz
Derin16 Doktorumun tavsiyesi üzerine enterogis gaz damlası kulllanıyoruz 2 Aydan itibaren şuan 4 aylık gaz problemimiz tamamen bitti
Egemeninannesii Derin16 bende o damlayı kullanıyorum.bir kutu bitti birdaha alsam mı diye düşünüyordum 2 aylık olduk.birde onun yanında nurse harway kullanıyorum. Siz enterogisle mi bitirdiniz 4. Ayda sancıyı gaz damlası kullanmadınız mı?
Kbr44 Derin16 bizde çok kötü durumdayız hiç uyumuyor gazdan o probiyotiği kullanabilirim dimi 2 aylığız bide yanında gaz ilaçına devammı ediliyor
morkalp HappyKids Nurse harveys damla kullandık hiçbir faydası olmadı ama içerik olarak güvendiğimiz için şu an şurubunu kullanmaya başladık o daha etkiliymiş doktorumuz önerdi. Bakalım inşallah iyi gelir.
Tugbakivanc Nurse harveys den çok memnun kaldım ikinci gün etki etti diyebilirim. Sab simplex çok etkili değil ya da geç gösteriyor etkisini o kadar beklemedim.
yaseminnyasar cihangirinannesii 1 aydir diyetteyim emziriyodum ama malesef bebegim bu ay az kilo almis diyetten dolayi test yapilmadan yumurta sut urunleri tahin kes demisti yumurtaya cikmadi artik yiyorum ama sutum azaldi mama verdi doktor ama hic begenmedi icmiyor sutumu arttirmaya calisiyorum bestlak aldim ins ise yarar
Sutera yaseminnyasar incir kompostosu booooolllll su dereotu bulgur pilavı ve humananin sut artirici cayi var onlari icin ayrica en onemlisi moralinizi yuksek tutun gunde 2 kere duş alin bi bakmissiniz gogsunuzden süt taşıyor 🖐
Ays58 yaseminnyasar dereotunu çeyrek Demet doğrayıp 2 kaşık yoğurt katıp yatmadan yiyin bunu yiyip uyuyunca acayip işe yarıyor
yaseminnyasar cihangirinannesii ne gibi bebegim 3 aylik beni emiyor sadece kusma onleyici verdi sadece
cihangirinannesii Bizede alerji maması verdi oğlum içtiği gibi kusuyor hemde her içtiğinde çok zor bi durum başka mama’da veremiyorum ona bakıp ağlıyorum kilo da almıyor bu yüzden
hhanim HappyKids sab simplex, mommy bliss ve maflor ve tabii benim içtiğim kimyon, rezene, papatya çayları 😢😢
gvzzz_19 omerinannesi16 d vitamini doğumdan sonra hemen başlanır. Demir ise 2. Aydan sonra başlanır. Demir takviyesinin direkt İQ yu 10 puana kadar etkilediği çalışmalarla kanıtlanmış. Hala vermek istemiyorsanız siz bilirsiniz.
omerinannesi16 HappyKids mestil ilk ay ikinci ay zinco şuan bio gai. Ilk bir kac gun etkili sonra etkileri geciyor. Kimyon cayi, iciyorum şuan