Ecss 2 ay 20 günlüktü bebeğim şuan 3 ay 29 günlük ve eşimin kuzeniyle aynı gün doğum yapmıştık ve ikimizinde bebeği kolikti en son dedik yani 10 günde mucize mi olacak bitecek bu asla bitmez bir mucize olsa gerek ve gerçekten o mucize oldu 🥳 çok çok şükür 3. Ayından sonra düzeldi tabi ki yine ara ara gaz sancısı oluyor ama mesela hafta 1 defa. İnşallah sizinki de geçer 🙏🏼