tmmzysf20 Araseymen bende zorlamak istemiyorum tutmazsa yapcak bişi yok yeni 0 6 almam lazım dieri bayadır var
yayburcukadini 8 ay 4 günlük tutmuyor maalesef. Tüm emziklerini doğmadan önce ikişer tane almıştım maalesef 0-6 olanını tutuyor sadece. Sakladım türlü şeylere batırdım ama yok almadı. Sadece oyun oynamak için alıyor eline..
metehanmom_ tmmzysf20 6ay 7 günlük bebeğim bende alıcam ama daha fırsat olmadı, tutar mı acaba bilmiyorum normal de avent kullanıyor ama damaklı denedim 6-18 yok sakız gibi çiğniyor tutamıyor
tmmzysf20 metehanmom_ vala suan pekmez le denedim tuttu suan oyle uyuyor inşallah alısır da hep tutar sizinde inşallah tutar ya dene bence cunku busefer agız yapısı buyuyor al dene
1prens1prensesannesii tmmzysf20 evet oğluma da avent kullanıyorum ben 6 18 kabul etmedi ama. E bebekten baby plus un aldım onu kabul etti
Esdoel tmmzysf20 bizde 2 numaraya geçince başta tutmadı ama ben inat ettim sürekli verdim tuttu ultra air kullanıyoruz
tmmzysf20 Esdoel ne gzl bnde bırakmıcam inatla veryrm suan o emzikle uyuya kaldı ama atıyor işte inşallah alışcak mecbur 🤷♀️
Deletedmom30 tmmzysf20 ilk başta bizde yaşadık. Israrla 6+ olanı verdim. Öğürüyordu ya emziği bırakacaktı ya alışacaktı. Alışmayı tercih etti.
tmmzysf20 Deletedmom30 bnde duan oyleyim ya alışacak alışacak yani yapcak bişi yok istemiyorsa bırakır ama emzik hayat kurtarıcı iyiki var iyiki
metehanmom_ tmmzysf20 yaşadığım yerde satan yer yok internette de ebebek de 70 lira ama stokta yok trendyol da 200 lira abartmışlar vermek istemedim okadar ama yakında alıcam mecbur 🤷🏽♀️
Remef- tmmzysf20 14 aylık ama hala 0-6 kullanıyoruz avent 6-18 olduğu gibi duruyor bibs emzik denemek istiyoruö