DS123 üzülmeyin ben bu durumun biraz genetik olduğunu düşünüyorum benim kızım her şeyi yer burda yazsam liste olur uzar gider çok şükür kan değerleri iyi, balık yağı d vitamini ve udi hindi yağı kullanıyoruz destek olarak. balı kaşık kaşık yer muzu hergün yer sütü çok içer bir bardaktan fazla vermiyorum zararlı diye. Fındık ceviz günde 20 tane artık dokunuyor sabah kahvaltısı ekmeği pekmezi salatalık kavurmalı kaşarlı bir yumurtayı tamamen yer öğlen çorbası dolu bir yemek tabağı belki fazlası ara öğünü ( cennet hurması vs) akşam biz ne yersek o hiç ayırmaz yatmadan da işte muz veririm bebe bisküvisi ile koysam 7 tane bebe bisküvisi yer. Günde 4-5 öğün yani o da dolu dolu öyle diyim.. 18 aylık 11 kilo var yok boyu 87 cmdi belki uzamıştır hiç durmuyor ama hiç asla… koltuktan masaya tırmanıyor sehpanın üstüne çıkıyor koltuğu atlayıp yere takla atmaya çalışıyor ünitenin üzerinde yürüyor. Almıyor hiç almıyor herkes bir laf söylüyor zayıf diye ama umrumda değil yiyor mu yiyor sağlıklı mi elhamdulillah… bakıyor muyum elimden geldiği kadar… almıyor ne yapabilirim 😅🤎 bu arada hala emiyor ve çok su içiyor doğum kilosu da 3600 gram